بلاروس - فرانسه : فرار خروس ها از لغزش بیشتر

http://u.goal.com/314800/314827hp2.jpg

رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در شرایطی در گروه آی دنبال می شود که تنها دو بازی تا پایان این مرحله و تکلیف تیم های صعود کننده از این گروه باقی مانده.هر چند که فرانسه با نزدیک ترین تعقیب کننده اش یعنی فنلاند تیم سوم این گروه پنج امتیاز اختلاف بیشتر دارد اما آنها نمی توانند بیش از این ریسک از دست دادن امتیازها را در دو بازی پایانی متحمل شوند.

در صورتی که فرانسه می خواهد در جام جهانی 2014 برزیل حضور پیدا کند باید در بازی سه شنبه شب برابر بلاروس به پیروزی برسند تا همه چیز در روز پایانی بازی ها به اما و اگر کشیده نشود.

 



خروس ها جمعه شب با تساوی بدون گل 0-0 برابر گرجستان متوقف شدند اما اسپانیا موفق شد در فنلاند به پیروزی برسد و در حال حاضر فاصله تیم صدرنشین یعنی اسپانیا با فرانسه تیم دوم این گروه به سه امتیاز رسیده در حالی که تنها دو بازی دیگر از این گروه مانده.

پسران دیدیه دشام در بازی های اخیرشان نتوانسته اند گلزنی کنند.آنها در پنج بازی اخیر خود نتوانسته اند گلی وارد دروازه حریفان خود کنند.

تساوی بدون گل در خانه ی گرجستان نشان داد که کریم بنزما و اولیور ژیرود زوج خط حمله خروس ها نتوانسته اند آنطور که باید از فرصت های گلزنی شان نهایت استفاده را ببرند.قهرمان جام جهانی 1998 در حال حاضر پنج امتیاز اختلاف با فنلاند دارد .بنابراین در بازی سه شنبه شب هیچ نتیجه ای جز برتری خروس ها نمی توانند خیال دشام را از حضور تیمش در جام جهانی برزیل راحت کند.

دیدار رفت دو تیم که در سپتامبر گذشته برگزار شد فرانسه توانست با حساب 3-1 برابر بلاروس به پیروزی برسد،جایی که فرانسه در شش مصاف اخیرش موفق به گلزنی شده بود.در عین حال به نظر نمی رسد فرانسه کار بسیار سختی برابر بلاروس تیمی که با کسب تنها یک پیروزی از شش بازی در قعر این گروه قرار گرفته داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 19 شهريور 1392 ا 22:34 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.